Verzending.
Zodra je bestelling het gebouw heeft verlaten, ontvang je een verzend-e-mail met een trackingcode die je kunt gebruiken om je artikelen te lokaliseren totdat ze bij je deur aankomen. Let op: de track & trace is niet altijd mogelijk.
Wij streven ernaar om uw bestelling altijd zo snel mogelijk bij u te krijgen, maar houd altijd er rekening mee dat er vertragingen kunnen optreden in het verzendproces.
Als u nog meer vragen heeft, neem dan contact met ons op
Bestellingen in Nederland
Houd rekening met 2 tot 3 werkdagen voor de levering. Bestellingen worden verzonden met standaard klimaat neutrale verzending door DHL. Bestellingen binnen Nederland worden gratis verzonden.
– gratis verzending
– geschatte levertijd is 2 – 3 werkdagen
Retouren.
Stappen:
-
Om je retour aan te melden, vragen wij je ons schriftelijk te melden per e-mail aan info@lockease.nl of het contactformulier op onze website in te vullen. Geef ons de volgende informatie: naam, datum, productnaam en bestelnummer.
-
U moet het pakket binnen 14 dagen vanaf de dag van aankomst verzenden naar Colijnlaan 18, 2181 XK Hillegom.
-
Let op het retourticket dat u van het verzendbedrijf ontvangt, de koper is verantwoordelijk voor de verzending van het pakket.
-
Zodra je retour is ontvangen en geïnspecteerd, sturen wij je een e-mail om je te melden dat wij je retour artikel hebben ontvangen. Wij zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.
-
Wanneer het artikel op ons adres aankomt, kan het tot 5 werkdagen duren om de terugbetaling te retourneren. Deze tijd is inclusief verwerkingstijd en bank transfertijd.
-
Let op: retouren zijn op eigen kosten
​
U kunt uw bestelde artikelen retourneren wanneer:
-
Het product is niet gebruikt of lijkt gebruikt.
-
Het product is niet speciaal op maat gemaakt voor de consument of aangepast aan zijn – bijzondere behoeften.
-
Alle etiketten zijn intact en bevestigd aan het product.
-
Het product is beschadigd of gebroken bij aankomst.
-
Worden bepaald in overeenstemming met de specificaties van de koper.
-
Als de koper het zegel niet heeft verbroken
-
U hebt uw retour aan ons gegeven via e-mail of contactformulier.
-
Alle onderdelen worden geretourneerd.
-
U heeft de retour binnen 14 aan Lockease gemeld
Let op wanneer het retour item aankomt en in strijd is met onze retourvoorwaarden. Kan Lockease de retour afwijzen.
De kosten kunnen bij u in rekening gebracht worden of het product wordt in huidige staat teruggestuurd naar de consument, tenzij u de verzendkosten betaalt.
Let op: de koper is verantwoordelijk voor de kosten van het retourneren van de artikelen naar lockease.
​​
Retouren met een probleem bij aankomst:
Als u een item retourneert wegens problemen. E-mail info@lockease.nl met de volgende informatie:
-
Bestelling nummer
-
Naam op de bestelling
-
E-mailadres waar de bestelling is gemaakt
-
Uw aanvraag (retour of ruilen)
-
Geef ons een duidelijke foto van het probleem.
Retouradres
Colijnlaan 18
2181 XK, hillegom
​
Hulp nodig?
Neem contact met ons op via info@lockease.nl voor vragen over verzenden en retourneren